Przejdź do treści A A A

Logo placówki

BIP

Sprzedaż łodzi motorowej PARKER 770 Weekend - UNIEWAŻNIENIE

OGŁOSZENIE O PRZETARGU PUBLICZNYM

 

Organizator przetargu publicznego – upoważniony przez Zarząd Powiatu w Elblągu Kierownik Zakładu Aktywności Zawodowej w Kamionku Wielkim, Kamionek Wielki 82, 82-340 Tolkmicko, ogłasza sprzedaż składnika rzeczowego majątku ruchomego w trybie przetargu publicznego. Przetarg publiczny odbywa się na podstawie Uchwały nr 7/2016 Zarządu Powiatu z dnia 16 lutego 2016 roku z późn. zm. w sprawie zasad gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego stanowiącymi własność Powiatu Elbląskiego.

 

  1. PRZEDMIOT PRZETARGU PUBLICZNEGO:

     

    Przedmiotem przetargu publicznego jest sprzedaż niżej wymienionego składnika rzeczowego majątku ruchomego:

     

    Łódź motorowa PARKER 770 Weekend

     

  • cena wywoławcza:                    240 600,00 zł

  • wadium w wysokości:      24 060,00 zł

     

  • nazwa łodzi:                        PERŁA ZALEWU

  • typ:                                    PARKER 770 WOB

  • materiał kadłuba:               LAMINAT PS

  • rok produkcji:                     2018

  • nazwa budowniczego:          CZOSNÓW, POLSKA

  • rodzaj napędu głównego:      MOTOROWY, silnik spalinowy (iskrowy)

  • charakterystyka silnika:      przyczepny, MERCURY VERADO

    200XL, MOC 147,1 KW

  • wymiary:

     

  • długość całkowita:                    7,22 m

  • wysokość boczna kadłuba:                  1,32 m

  • szerokość:                                2,50 m

  • zanurzenie maks.:                    0,95 m

  • zanurzenie minimalne:             0,41 m

     

  • dopuszczalna ilość pasażerów:       6 osób

  • załoga:                                         1 osoba

  • dokumenty:

     

  • Decyzja Zarządu PZŻ w Warszawie z dnia 12.09.2018 r. w sprawie nadania i zatwierdzenia nazwy statku morskiego,

  • Certyfikat Jachtowy wydany przez Zarząd Polskiego Związku Żeglarskiego w Warszawie.

     

  • stan techniczny: łódź sprawna technicznie.

  1. TERMIN I MIEJSCE PRZEPROWADZENIA PRZETARGU PUBLICZNEGO

     

    Przetarg publiczny zostanie przeprowadzony w dniu 24.10.2023 o godzinie 11:00 w pokoju narad w budynku Zakładu Aktywności Zawodowej w Kamionku Wielkim, Kamionek Wielki 82, 82-340 Tolkmicko.

     

  2. TERMIN I MIEJSCE, W KTÓRYM MOŻNA OBEJRZEĆ SPRZEDAWANY PRZEDMIOT PRZETARGU PUBLICZNEGO

     

    Łódź o nazwie PERŁA ZALEWU – będąca przedmiotem przetargu publicznego, można obejrzeć od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 13:00 w Stanicy Wodnej w Nadbrzeżu, Obręb Suchacz, 82-340 Tolkmicko.

    W celu dokonania oględzin łodzi zainteresowani oferenci proszeni są o wcześniejszy kontakt telefoniczny z wyznaczonymi osobami:

     

  • Zbigniew Rutkowski – 695-417-907

  • Mariusz Kiełtyka   - 512-099-181

     

     

  1. WADIUM – WYSOKOŚĆ WADIUM ORAZ FORMA, TERMIN I MIEJSCE JEGO WNIESIENIA:

     

  1. Warunkiem przystąpienia do przetargu publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej sprzedawanej jednostki pływającej będącej przedmiotem przetargu.

  2. Wadium należy wpłacić do dnia 23.10.2023 r. na następujący numer rachunku bankowego: 50 1020 1752 0000 0602 0180 1125

    Za datę dokonania zapłaty uznaje się datę wpływu należności na rachunek bankowy organizatora przetargu publicznego. W tytule przelewu należy wpisać „Wadium dotyczy Perły Zalewu.

  3. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zostaną zwrócone w terminie 7 dni licząc od dnia dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.

  4. Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny.

  5. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku gdy oferent, który wygrał przetarg uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.

     

  1. WYMAGANIA, JAKIM POWINNA ODPOWIDAĆ OFERTA:

     

    Oferta pisemna złożona w toku przetargu powinna zawierać:

     

  1. imię, nazwisko i adres lub nazwę firmy i siedzibę oferenta;

  2. oferowaną cenę i warunki jej zapłaty;

  3. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu publicznego albo że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z zapoznania się ze stanem tego składnika.

  4. oryginał lub kserokopię dowodu wpłaty lub polecenia wykonania przelewu wniesionego wadium.

  5. oświadczenie oferenta na jaki numer konta ma zostać zwrócone wadium.

  6. ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

  7. oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

  1. TERMIN, MIEJSCE I TRYB ZŁOŻENIA OFERTY:

  1. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie do dnia 24.10.2023 r. do godziny 10:45 na Zakład Aktywności Zawodowej w Kamionku Wielkim, Kamionek Wielki 82, 82-340 Tolkmicko, z dopiskiem: „Przetarg publiczny – oferta zakupu łodzi PERŁA ZALEWU”. Nie otwierać przed dniem 24.10.2023 i godziną 10:45.

  2. Oferty należy składać wyłącznie poprzez pocztę tradycyjną, kuriera lub osobiście w sekretariacie Zakładu Aktywności Zawodowej w Kamionku Wielkim.

  1. ZASTRZEŻENIA:

  1. Organizatorowi przetargu publicznego przysługuje prawo do rozstrzygnięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.

  2. Sprzedający – organizator przetargu publicznego nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady sprzedanej łodzi, będące przedmiotem przetargu publicznego. Zakupiona łódź, będąca przedmiotem przetargu publicznego, nie podlega reklamacji.

  1. WARUNKI ODRZUCENIA OFERTY:

  1. Komisja przetargowa odrzuci ofertę, jeżeli:

  1. oferta zostanie złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium,

  2. oferta nie zawiera danych oraz oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 ogłoszenia o przetargu lub są one niekompletne, nieczytelne albo budzą inną wątpliwość, zaś jej uzupełnienie lub złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.

  1. O odrzuceniu oferty Komisja przetargowa zawiadomi niezwłocznie oferenta.

  1. WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:

  1. Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu publicznego.

  2. Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferował najwyższą cenę.

  3. W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą najwyższą cenę, Komisja przetargowa postanawia o kontynuowaniu przetargu w formie aukcji między tymi oferentami.

  4. Licytant, który wygra aukcję będzie zobowiązany do zapłacenia ceny nabycia w terminie 7 dni, licząc od dnia przybicia, na podstawie umowy sprzedaży.

  1. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY:

  1. Z oferentem, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę zakupu łodzi, będącej przedmiotem przetargu publicznego, zawarta zostanie umowa sprzedaży.

  2. Wybranemu oferentowi zostanie przesłane oświadczenie organizatora przetargu publicznego o przyjęciu jego oferty, wraz z umową zawierającą zaoferowaną cenę zakupu. Data odbioru przez nabywcę przesyłki z powyższymi dokumentami stanowić będzie datę zawarcia umowy sprzedaży. Odmowa odbioru przez nabywcę przesyłki z powyższymi dokumentami lub zwrot przesyłki do organizatora przetargu bez odbioru nabywcy, uznane będą za uchylenie się przez nabywcę od zawarcia umowy sprzedaży i spowoduje zatrzymanie wadium.

  3. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia łodzi, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Numer rachunku bankowego organizatora przetargu publicznego zostanie podany w umowie sprzedaży. Za datę dokonania zapłaty ceny nabycia łodzi uznaje się datę wpływu należności na rachunek bankowy organizatora przetargu publicznego.

  4. Wydanie przedmiotu przetargu sprzedaży nastąpi w dniu 23.03.2024 roku. Odbioru przedmiotu sprzedaży nabywca dokona samodzielnie, na własny koszt.

  1. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU Z OFERENTAMI W CELU UDZIELANIA INFORMACJI:

  1. Dotyczących spraw formalnych przetargu – Mirosława Dobrzyńska

    55/231-37-67 w. 20,

     

  2. Dotyczących spraw technicznych:

    -        Mariusz Kiełtyka           - 512-099-181,

    -        Zbigniew Rutkowski        – 695-417-907

     

  1. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OFERENTÓW I NABYWCÓW BĘDĄCYCH OSOBAMI FIZYCZNYMI:

Zgodnie z art. 13 RODO organizator przetargu przekazuje następujące informacje:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Zakładu Aktywności Zawodowej w Kamionku Wielkim, z siedzibą Kamionek Wielki 82, 82-340 Tolkmicko.

  2. Kontakt z inspektorem ochrony danych: - mateusz.szlachtowicz@koni.pl,

    tel. 695-311-523

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przetargu publicznego i zawarcia umowy, na podstawie art. 6 ust. 1pkt. b) RODO.

  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby/podmioty uczestniczące w realizacji przetargu publicznego i zawarcia umowy.

  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres przewidziany przepisami prawa.

  6. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych skutkować będzie odmową udziału w przetargu publicznym i zawarciu umowy.

  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Załącznik nr 1 - Formularz oferowy

Załacznik nr 2 - Wzór umowy sprzedaży

Unieważnienie